THN מספקת שירותי ניהול ופיקוח בנייה, הקמה שדרוג ושיפוץ בפרויקטים לתעשייה, למסחר ולעסקים, בכל סדר גודל. צוות החברה מלווה את היזם או בעל העסק בהקמה, בשדרוג או בשיפוץ של מפעלים, תחנות דלק וחנויות נוחות, מרכזים מסחריים, משרדים, מחסנים לוגיסטיים ומרלו"גים.

הניסיון העשיר של THN בתחום הבנייה לתעשייה ולעסקים, מאפשר ניהול ופיקוח על כל סוגי העבודות, לרבות הקמה, הרחבה ושיפוץ מבנים ומתחמים, הקמה ושיפוץ משרדים, הקמת אולמות תצוגה וחדרי ישיבות, מאגרי מים, חדרי טרנספורמציה, מחסנים לוגיסטיים וחדרי משאבות, תוספות מבנים או קונסטרוקציות על גבי מבנים קיימים, פיתוח שטח ונוף, חיזוק מבנים, הוספת מעליות וחניונים ועוד.

החברה מייעצת, מנהלת ומפקחת על ביצוע הפרויקט משלב הרעיון, ומתאימה את הפתרונות המוצעים לצרכי הלקוח, בהם: ביצוע בדיקות היתכנות וכדאיות, סיוע באיתור הקרקע, קידום רישוי בנייה, התאמת הצוות התכנוני לצרכי היזם, תכנון ופרוגרמה, הוצאה וניהול של מכרזים (לאיתור מתכננים, לקבלנים וספקים). בנוסף מכינה החברה אומדנים לבנייה ופיקוח על הביצוע ברמת השטח, כולל ניהול לוחות זמנים, בקרה תקציבית ובקרת איכות, ומבצעת את הפיקוח השוטף על הבנייה והתקציב עד למסירת הפרויקט לשביעות רצון הלקוח.

בין הפרויקטים בתחומי התעשייה, המסחר והמשרדים:
– בית פלד – הקמת בניין משרדים של כ 3,500 מ"ר עבור חברת פלד אספקה טכנית:
הקמת מרלו"ג מותאם למלגזת צריח לגובה של 12 מ', כאשר המחסן תוכנן במפתח של כ- 35 מ"ר ללא עמודים, רצפת המחסן תוכננה לעומס של 3.5 טון למ"ר – על גבי מרתף חנייה, 2 קומות משרדים, מעלית, חדר משאבות ומאגר מים, משווה גובה שבוצע בשילוב תכנון הפיתוח על מנת לאפשר שיפוע פריקה למלגזה.
– חברת אבי פלסט – הקמת מחסן לוגיסטי ומשרדים בגודל של כ- 1,500 מ"ר. הקמת משרדי החברה ומחסן בגובה של 12 מ', כולל פיתוח המגרש באזור התעשייה מבואות גלבוע.
– בית בפקס – הקמת בניין משרדים של כ-2,300 מ"ר עבור חברת בפקס. העבודה כללה ביצוע של מרתף חנייה, מחסן לוגיסטי, משווה גובה, מעלית, מאגר מים, חדר משאבות, חדר טרנספורמציה, מעבדה לתיקון ציד רפואי, משרדי מכירות ומשרדי החברה.
– בית נוגה – הקמת בניין משרדים של כ-2,300 מ"ר עבור חברת נוגה כלים – כולל: מרתף, מחסן ובית מלאכה, קומת משרדים, קומה להשכרה, חדר אוכל, 2 מעליות, חדר טרנספורמציה.
– סימקום לקסיס – מרכז הפצה ראשי וחנות בגודל של כ- 8,000 מ"ר – כולל מרתף, מאגר מים וחדר משאבות, חדר טרנספורמציה, משווה גובה, משרדים, מחסן בגובה של 12 מ', מעלית, 2 קומות של אולם תצוגה.
הבניין היה המבנה הראשון שנבנה בא.ת קדימה/אבן יהודה. ההקמה כללה "פתיחת צירים" ומעורבות בהכנות התשתית לכלל אזור התעשייה
– קלימוטק – בית מגוון טכנולוגיות על שטח של כ – 6,000 מ"ר בעתיר ידע, כפר סבא: הקמה של מבנה משרדים בשטח של כ 6,000 מ"ר, מעטפת עבודת גמר בשטחים ציבוריים.
– חברת בית ארז – שיפוץ והתאמת מחסן לוגיסטי ומשרדים בשטח של כ- 4,000 מ"ר -העבודה כללה שיפוץ התאמות ושינויים של מחסן קיים, עבודת גמר והקמת משרדים (כולל חדר אוכל, מעלית וחדר ישיבות ) רמפת פריקה העמסה של משאיות, הקמת מאגר מים וחדר משאבות.
– סקאי אירועים – אולם גן אירועים "סיטרוס"- העבודה כללה תיאום קבלנים וספקים שונים, הקמת תשתית ומטבח עבור חברת הקייטרינג "מזל טלה", תיאום עם תאורה עם חברת "איה צאלים". אולם בנוי עם תקרת בטון לוח"דים במפתח של כ-30 מ' ללא עמודים.
– דקוליין – מרכז הפצה ראשי ומפעל לשליכט צבעני בגודל של כ-2,000 מ"ר- כולל אולם יצור, אולם תצוגה, חיבור למערכת סינון שופכין, חדר טרנספורמציה, משרדים ומחסן.
– גלם – משרדי החברה ומחסן ראשי בא.ת תנובות בשטח של כ 1,200 מ"ר.
– עמיר שיווק בחקלאות עמק חפר- תוספת בנייה למבנה קיים, כולל מחסן מפלדה בגובה של כ 12 מ'.
– הקמת בית דקוצל על שטח של כ- 1,300 מ"ר. העבודה כללה הקמת בית מלאכה, אולם תצוגה ומשרדים לחברת דקוצל
– הקמת בית מיני פק על שטח של כ- 2,300 מ"ר. העבודה כללה הקמת מרתף חניה מחסן אולם ייצור ומשרדים עבור חברת מיני פק
– מיסטר ספרינקלר – הקמת מחסן לוגסטי ומשרדי החברה בשטח של כ-1,000 מ"ר בא.ת עמק חפר.
– בית יעקובי קדימה – התאמת משרדים: הקמת משרדי חברת גלובוס ציוד טכני למדידה בשטח קיים של כ- 1,000 מ"ר כולל תיאום התחברת לתשתיות קיימת במבנה ושיקום רצפת בטון קיימת.
– מבנה תעשייה IBC – התאמת משרדים ושיפוץ לוביים של מבנה 103+104 באור יהודה, התאמות לשוכרים בשטח של 1,500 מ"ר בשתי קומות עבור חברת BPT, וכן פיקוח על התאמות משרדים עבור חברת שטראוס מים שירותי בריאות כללית.
– MAXSIS – שיפוץ התאמת מבנה הוספת מבנה משרדים וממ"ד לחברה בנתניה. התאמת מחסן קיים כולל חיזוק המבנה, החלפת רצפת בטון שבורה, וכן ביצוע עבודות פיתוח שטח עקב בעיות ניקוז והוספת מבנה משרדים.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן