THN מתמחה בניהול ופיקוח פרויקטים לבנייה למגורים ומלווה יזמים פרטיים, קיבוצים ומושבים, בכל תהליכי התכנון והבנייה.
במהלך השנים, סיפקה Cניהול ופיקוח על הקמת כאלף יחידות דיור ברחבי הארץ, במסגרת שכונות מגורים, בנייני דירות, הרחבות ובתים פרטיים.
החברה מייעצת, מנהלת ומפקחת על ביצוע הפרויקט משלב הרעיון ועד לאכלוס, ומתאימה את הפתרונות לצרכי הלקוח.
THN עורכת בדיקות היתכנות וכדאיות, מסייעת באיתור הקרקע, מקדמת רישוי בנייה, מתאימה את הצוות התכנוני לצרכי היזמים, מבצעת תכנון ופרוגרמה, הוצאה וניהול של מכרזים (למתכננים, לקבלנים וספקים).
צוות החברה מספק מענה מקצועי לכל צורך הנדרש בתהליך, בכל רמת מורכבות, מהתכנון ועד לניהול – כולל הוצאת היתרים, עבודה מול רשויות ומול מכון התקנים, מתן מענה לשינויים בתשתית, ניהול הקשר עם הדיירים ועוד.
בנוסף מכינה החברה אומדנים לבנייה ופיקוח על הביצוע ברמת השטח, כולל ניהול לוחות זמנים, בקרה תקציבית ובקרת איכות, ומבצעת את הפיקוח השוטף עד למסירת הפרויקט.
בפרויקטים של בנייה של שכונות למגורים, THN מנהלת ומפקחת על ביצוע של תשתיות חדשות לצד ביצוע התאמות להתחברות למערכות קיימות, כדוגמת: תשתיות חשמל, מים, ביוב, ניקוז, כבישים, מדרכות, הסדרי תנועה, תאורת רחובות וגינון.

פרויקטים מובילים:
– קיבוץ חולדה- ניהול ופיקוח על הקמת 56 יחידות דיור- הפרויקט נוהל על ידי מנהלת דיירים והעבודה כללה בנוסף לניהול ופיקוח על הביצוע של הקמת התשתיות והבתים ומענה לכלל צרכי הפרויקט גם התאמה אישית לדרישות הדיירים.
– קיבוץ מגל – ניהול ופיקוח על עבודות התשתית להקמת 29 צמודי קרקע על מגרשים של 500 מ"ר. העבודה כללה: התחברות לתשתיות הקיימות, פינוי מצבורי פסולת קבור של הקיבוץ, הקמת קירות תמך בגובה של כ 3 מ' על גבי כלונסאות, ביצוע עבודת הגינון והפיתוח הסופי בתאום עם הקיבוץ.
– מושב תלמי אלעזר – ניהול ופיקוח על ביצוע תשתיות עבור 43 בתים צמודי קרקע מגרשים של 500 מ"ר + 20 דונם שצ"פים מגוננים, בנוסף לניהול ופיקוח על הביצוע. העבודה כללה הוצאת היתרים, תיאום תכנון של קירות הפרדה, תיאום של מעביר מים מול רשות הניקוז, תיאום מול חברת החשמל בזק והוט, מול המועצה המקומית ועבודה שוטפת מול המושב.
– קיבוץ נצר סירני – ניהול פיקוח ותאום תכנון להקמת 52 יחידות דיור לרבות שינוי פיתוח השטח לצורת עמידה בתקציב הקיבוץ ודרישות הקיבוץ למראה אדריכלי כפרי. ניהול ופיקוח על הקמת תשתיות ל 50 יחידות דיור נוספות שלב ב'.
– קיבוץ דביר – ניהול ופיקוח על הקמת 41 יחידות דיור בקיבוץ. בהרחבת הקיבוץ תוכננה הקמה של 5 דגמים דו משפחתיים. העבודה כללה ליווי של הבונים, בקרה על התכנון, בקרה תקציבית וביצוע של הפיקוח בשטח.
– קיבוץ רבדים- ניהול ופיקוח על הקמת שכונות בנים של 28 יחידות דיור בשלושה מתחמים שונים המפוזרים בתוך הקיבוץ. עבודת הפיתוח בוצעו על ידי המועצה, ת.ה.נ ערכה את התיאום והניהול של שילובם במהלך העבודה.
– קיבוץ העוגן- ניהול ופיקוח על הקמת 32 יחידות דיור.
– קיבוץ שפיים – פיקוח על הקמת 32 יחידות דיור שלב ג' בקיבוץ.
– קיבוץ בארות יצחק- ניהול פיקוח על הקמת 10 יחידות דיור.
– קיבוץ עין שמר- ניהול ופיקוח על הקמת 6 יחידות דיור.

 

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן